Wednesday, May 8, 2013

De ce blog?

Hello,

Irina Iliescu este numele meu si acum ceva timp m-am decis sa-mi deschis o pagina pe facebook si un grup in care sa centralizez cele mai multe oportunitati de cariera, intership-uri, concursuri etc, orice poate duce la dezvoltarea carierei tinerilor studenti la profile tehnice.

Din pacate, nu am avut foarte mult timp sa ma ocup de aceasta pagina (anul 4 -> licenta + job), dar in masura timpului disponibil ma voi ocupa mai mult.
Nu am un obiectiv clar in legatura cu Tech Careers, nu stiu unde va ajunge, dar daca vor fi cateva persoane care se vor angaja in urma gasirii unui anunt aici, voi fi cea mai fericita.

Sa nu uitam de unde am plecat... De ce blog?

De ce nu? E la moda, toata lumea citeste blogurile. Social Media nu inseamna doar Facebook si Twitter. Blogul este o parte importanta din Social Media.
Asa ca, am decis ca atunci cand am ceva de spus in legatura cu facultatea, locurile de munca etc sa scriu un articol, poate cineva le va citi si ii va fi de folos ce scriu eu aici.
Uneori este posibil sa ma exteriorizez prea mult si aici sa scriu o serie de frustrari proprii, rezultate in urma a ceea ce se intampla la facultate sau in viata profesionala. Dar pana la urma, nu acesta este scopul unui blog?
O sa va rog sa-mi scuzati greselile gramaticale pe care le veti intalni, eu nu obisnuiesc sa recitesc un text pe care il scriu, vreau sa va impartasesc cele mai curate ganduri, neslefuite.

Va invit sa urmariti pagina de Facebook si Grupul de Facebook in continuare!

Va pup,
Irina

No comments:

Post a Comment

Va asteptam aici comment-uri :)